torsdag 16 september 2010

Livet!

Då var det ett tag sen man satt här!
Jag har varit med min underbara Emma! Hon är värd all tid i världen..
Men ikväll så sitter jag hemma :( Lite tråkigt!
Jag är så van vid att ha henne vid mig nu! Hemskt vilken vane människa man är egentligen.

Nu blir det jobb med hela helgen men ska kidnappa en kompis barn som ska sova här så hon kommer hemifrån lite med :) Ska bli ganska roligt faktiskt!

Och när helgen jobb är avklarat så ska jag fira min födelsedag! Ojoj jag fyller ju år på måndag :)
Är det nu man ska börja räkna neråt?

Haha ska bara mysa och skala en massa potatis :S 15 kg för att vara exakt.
Måndag så kommer Emma och Fredde! Då ska vi äta lite god mat.

Och på tisdag så kommer familjen och ska fira mig :) Hoppas på en massa paketer :P

Sen blir det jobb resterande vecka! Och till helgen blir det stor firande!
Då firar jag med mina underbara vänner och senare ska vi upp till masten!
Ska bli roligt att åka dit! Tyvärr sista gången eftersom den ska rivas. Skandal!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina älsklings grabbar Ben & Jerry!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar