tisdag 4 januari 2011

Igen..

Jaha då har man lyckats med det igen..
Pojkar är liksom inte riktigt min grej!
Det fungerar aldrig för min del..
Men visst är det roligt att dom trivs i mitt sällskap?
Haha patetiskt!

Nu orkar jag inte med det längre så jag har bestämt att 2011 Ska bli mitt år!
Det SKA bara handla om mig och bara mig. Jag ska vara en riktig egoistisk människa!
Tur man har ett par underbara vänner som instämmer på att jag behöver det själv..

Lika bra att bara satsa stenhårt på detta nu!
Planerna för detta året är att bara ha sjukt roligt!
Resa runt som fanken!
Träna som fan så man kan spöa upp alla dumma pojkar ;)
Lära mig att ta vara på dom människor som verkligen betyder!
Förhoppningsvis kunna operera mig i höst! Hoppas!
Ja mycket mer har väl man inte hunnit med att tänka på..

Började inte så bra dock, men nu kan det ju bara bli bättre ;)
Tänk positiva tankar Sundberg..

Nu bli det gymmet för min del så jag blir av med min ilska! Fan vad gott!

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar