lördag 1 maj 2010

Helg igen..

Usch jag tycker verckorna nästan går för fort ibland..
Jobbar denna helgen också..
Men var dock ledig igår kväll och då var jag med Jenny :)
riktigt trevligt må jag säga, vi blev dock lite väl trötta i slutet..
Hej kompis hej. Hahaha
Nu är jag hemma ialla fall ch snart kallar sängen.
Ska köpa med mig nybakta frallor imorgon :D
Ska bli riktigt gott, NamNam!
Idag är sista dagen på min diet också, därav frallorna imorgon.
Ska bli riktigt underart ;D
Låter kanske dumt men jag ska fan ha en fettis dag imorgon.
Haha jag tycker att jag förtjänar det sen efter det blir det till att hålla igen, som vanligt.
Ska väga mig också och se hur mycket jag har gått ner :) Spännande!

För den delen så kan jag bara meddela att jag är måttligt irriterad på en nära vän!
Fan seriöst människa om vi nu är så nära borde man inte svara?
Trött på att du säger en massa om att träffas och att du saknad mig/oss.
Ursäkta mig men jag kallar det ren.. BULLSHIT!!!

Nå ja hoppas ni andra har en trevlig fortsatt helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar