lördag 22 maj 2010

Lördag..

Nu va det ett bra tag sen jag var här inne och skrev :D
Mycket har hänt känns de som i alla fall :)

Allt är bra med vännerna och jobbet :)
Det rullar på som bara den.
Sen så har man ju då börjat dejta :O
Haha ja jag är lika chockad själv ska jag säga er :)
Men än så länge går allt bra och jag hoppas faktiskt att det fortsätter så här.
Visst det är kanske ingen perfekt karl man har hittat men alla har vi väl ett förflutet?
Vissa kanske har mer bakom sig än andra men inte ska man dömma dom för det dom har gjort utan för det dom gör.
Alla är vi värda en andra chans :D
Nej men jag ska inte tjata ihjäl mig om honom :P

Imorgon ska vi ut och grilla lite hos Emma och Fredde.
Känns som att det är evigheter sen vi träffades även om det bara gått någon dag emellan :P

Snart är det måndag också och som jag längtar, då kommer äntligen min nya tv :D
Sen blir det att sätta upp den och göra finslipet på hyllan.
Annars har jag inga direkta planer den kommande veckan utöver jobb.
Till helgen som kommer blir det möhippa för en liten filur :)
Hoppas verkligen att alla har humöret på topp och är laddade till max.
Det blir nog bra, får jag hoppas.

Nej nu ska jag ut och njuta av det underbara vädret innan jobbet.
Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar