fredag 4 juni 2010

Long time :P

Ojoj inte varje dag man sitter vid skärmen nu för tiden :)
Kommer inte riktigt ihåg allt som hänt under dagarna som gått men jag har varit mycket med min underbara Emma :D
Och självklart med pojken.
Jobbat en del också, shoppat en massa kläder med så klart.
Tyvärr inga skor än så länge :P
Idag ska jag till kyrkan och kolla på min syster yster som äntligen är färdig i skolan.
Grattis till henne :D
Sen blir det middag med familjen.
Tyvärr blir det nog inte så långvarigt tack vare att jag har blivit sjuk :(
Flö på mig över natten för någon dag sen och näsan har runnit konstant sedan dess.
Men idag är den bättre, tråkigt nog så har halsen blivit sämre.
Inatt har varit en pina varit varm ena sekundern och frysit den andra.
Tur man hade någon som tog hand om en :D
I helgen ska jag umgår med mina sötnosar Emma Idah Jenny och kanske Sandra :D
Länge sen vi träffades riktigt ordentligt. Känns det som i alla fall.
Emma och jag ska jobba lite på brännan med såklart.

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar