torsdag 8 juli 2010

Ledig.

Jaha då var det ett bra tag sen man satt här :)
Ja killfronten händer det inte allt för mycket just nu, det är ungefär detsamma som sist.
Jag får väl göra några "invites" eller vad det nu va.
Annars är allt helt underbart,
brännan börjar äntligen synas :D Wiie jag slipper se ut som en albino!
Jag är ledig i tredagar också vilket är ovanligt men vääldigt skönt för tillfället.

Sommar alkolist javisst,
nej men visst blir det att man dricker mer på sommaren fast ja en /flera öl varje kväll kanske är att ta i men hur skönt är det inte att sitta på den dära uteserveringen men en kall?
Ja precis underbart :P
Sällskap har man ju i alla fall.

Nu är det även dags i sommar igen att börja tok banta eller?
Hmm nja orka det.¨

Jag är ju hur snygg som helst egentligen :D

Haha nej men när jag ändå håller på att hoppa lite med skrivandet så kan jag berätta att jag har solat och badat idag och nu ska jag ut till mina föräldrar och grilla !
Ha det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar