onsdag 4 augusti 2010

..

Usch det var verkligen evigheter sen man bloggade.
Men då var det dags igen.
Just nu så verkar allting verkligen gå åt helvete men sådan är väl livet.
Livet är väl som en berg och dalbarna?
känns som om någn där uppe bara gör allt för att motarbeta mig för tillfället!
Men va fan man får väl ta det med en nypa salt och gå vidare.
Som man alltid gör.
det händer absolut ingenting positivt i min tillvaro just nu.
Och man ska sitta och ställa upp föra kka andra även om man själv inte mår bra.
Men det känns som om mina problem är en bagatell om man nu ska jämföra det med andras.
Fast ibland känns det inte som om det spelar någon roll!
Jag har i alla fall en riktig tur men mina underbara vänner som finns där när man är ledsen och arg även! Ni är kanske inte många med ni är speciella för mig och jag älskar er :D

nej jag ska väl egentligen inte sitta här och mala om mina problem.
Gnäller gör jag väl mest kanske.
Life goes on!

Hoppas ni har en toppen kväll i alla fall.
själv ska jag nog gå och lägga mig så man är piggelin på jobbet imorgon!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar