måndag 16 augusti 2010

Aspö!


Då har man gjort sin första dag på det nya jobbet!

Känns bättre än jag trodde men såklart saknar jag mitt gamla hederliga Adlersten "/

Men detta kommer nog bli bra :)

Annars så rullar väl det mesta på.


Pojken hör fortfarande inte av sig och jag håller på att bli dum i huvudet på detta!

Allt jag vill är att vi ska kunna prata om allt och tillsammans komma överens om att det är slut.

Iofs så är det väl redan det men jag vill ha det sakt så han inte kan komma med en massa snack sen. Ska bli skönt sen när man lagt det hela bakom sig.

Kommer dock bli sårt eftersom känslorna finns, men dom svalnar med tiden!


Jag har ju dom mest fantastiska vännerna som finns när man vill prata om det hela :)

Jag får väl leva på hoppet och tro på min mormor som säger att det finns fler fiska i havet ;)

Livet går ju upp och ner!

Jag har i alla fall betämt mig att försöka ta det hela med en klackspark :D


Nu blir det bingen!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar