torsdag 1 april 2010

1:april

Jobbade igår till halv tio hem och slängde mig i sängen :D
Vaknade som vanligt ganska tidigt idag..
Chockerande så vaknade jag inte av att telefonen ringde?
Vart fasiken har hänt med Sara tänkte jag hon har ju dom senaste veckorna agerat väckarklocka..
Men det hade inte hänt något, hon skulle bara vara snäll och ge mig sovmorgon eftersom jag jobbade sent igår.. Tack!

Annars händer det inte så mycket här hemma..
Sitter lite på ballkongen och njuter av solskenet men an tröttnar ganska fort på att sitta där i sin ensamhet :P
Sen tackvare dieten så är jag fruktansvärt rastlös och har ganska dåligt tålamod..
Så lite raseriutbrott är att räkna med..
Jag får hoppas att det inte är någon som känner för att skämta med mig idag :S

Ska diska lite nu tänkte jag sen så kommer Marica in på en kopp kaffe innan jag börjar jobba.
Har en kort dag idag :D Skönt!
Då händer det i alla fall lite mera än för tillfället.

Idag kommer även ett par bekanta ner till Karlskrona ifrån ljungby och ska stanna hela helgen hos Milla. Ska bli ganska roligt och se dom igen faktiskt. Men man får se hur man är ledig om man har tid att åka och hälsa på dom...

Idah kommer även hem idag :D
Bra det för man har längtat hela veckan.
Och för denna damen tar jag mig tid för att träffa :D Loove!

Nej nu får man väl röra på fläsket om det ska hända någonting :P


Tjingeling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar