söndag 18 april 2010

Tretton, oturs tal?

Jaha då har helgen tagit slut.
Jag är med ganska slut efter att ha jobbat hela helgen men det är bara att bita ihop och pallra sig till jobbet imorgon också.
Pengar pengar det är väl så man får tänka ibland :)
Börjar inte förens halv ett imorgon så det är ju ganska skönt, men inte blir det sovmorgon för det. Jag ska ut och handla imorgon innan så att det är gjort till mitt lilla projekt.
Nu blir det 13 dagar av rent helvete framför sig men det är bara att bita ihop där med.
Jag vet att jag får det resultat jag vill ha i slut ändan.
Och jag kommer bli nöjd om det går lika bra denna gången som förra.
Vilket jag verkligen hoppas på.

Detta kommer att bli sååå bra :D

Nej nu är det lika bra att krypa ner om man ska orka och få någonting gjort imorgon.
Godnatt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar