fredag 2 april 2010

Helg :D

Varit ledig idag och bara njutit av min underbara tillvaro :D
Känns lite drygt att inte kunna dricka och äta gott en sådan underbar dag som denna men ibland är det ju så..
Och jag ska klara detta, helt klart!

Pratat med palle idag och löst lite problem som vanligt bara för att vi är de bästa problemfixarna i världen :P
Inte ska man slicka andra i röven! Man ska ju stå för det man gör och ta konsekvenserna.
Tur att hon har mig som kompis :P
Och jag henne så klart.

Annars har jag jobbat de senaste dagarna och tjänat pengar så jag kan köpa lite mer skor :P
Ojoj vad rik jag hade varit om jag hade sparat alla mina pengar i stället :D


Haha men man har sina laster :D
Visa är dock lite dyrare..

Nu ska jag njuta lite av solnedgången också.

Ha en underbar fortsatt kväll :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar