fredag 26 februari 2010

City :P

Idag har man varit ledig :)
Denna dagen har man hitills tillbringat med Jenny på stan.
Min älskade Emma skulle också varit med men hon hade tydligen bättre saker för sig.
(Skakar på huvudet)
Först år vi en god lunch tillsammans, sen "plöjde" vi igenom affärerna.
Jag hittade mig två tröjor, blå/vita är dom.
Både jag och Jenny tyckte att jag behövde lite mer färg.
Sen åkte vi ut och jag storhandlade medans hon handlade lite gott till helgen :P
Skönt när kyl och frys är fullt, även skafferiet.
Nu ska jag svida om till mjukiskläder och promenera bort till Jenny.
Jag ska hjälpa henne färga håret blondt igen, får se hur det går :S
Haha slår nästan vad om att hon blir gul, passande till påsk!
Samtigt så blir det lite drinkar, ofc.
Vi får väl se hur kvällen slutar kanske en film eller något.
Blir ju inget rajraj eftersom man ska upp och jobba imorgon.
Men jag tycker allt att vi är värda lite go dricka efter veckans jobb.

Saknar såklart mina andra små sötnosar!
Finns inga bättre än er. <3

Nej nu ska jag hoppa i mjukisbyxorna och traska bort till Jenny (Bihanget) :P
Hejsan svejsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar