onsdag 17 februari 2010

Vardagskväll

Sitter här och försöker förstå mig på det hela med bloggen men det går inte så bra :P

Marika är ju här så hon hjälper mig med det mesta, Haha datanörd ;)

Kaffe blir det i mängder här iallafall så att man orkar hålla ögonen öppna.
Veckan hitills har varit nice som fan, träffat mina underbara girls Idah och Jenny dock var inte Emma med för hon var sjuk, tråkigt!
Det var längesen vi träffades för jag har varit sjuk :(
Har varit ledig också så man har hunnit med att storstäda hela lägenheten. vilket verkligen behövdes, som vanligt!
Idah har åkt tillbaka till campus så får vänta ändå till fredag innan man får träffa henne igen :( Längtar!
Jenny sitter på hasslö och muppar sig medans lilla Emma är sjuk som sakt.
Men man får åka ut och träffa henne ändå, risken finns är att man blir smittad men det är värt det.

Blir väl sängen snart kan jag tro ska till min Mamma och hälsa på imorgon om jag är ledig vill säga.


Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar