fredag 19 februari 2010

Fredag :)

Då sitter man här igen. :)
Vill bara poängtera att jag är ganska besviken på svenskarnas insatts i OS!
Herrarnas skidskytte gick ju inte alls. :( Trist!
Idag händer det annars inte så mycket.
Har sovit nästan hela dagen, och ska snart ta mig en powernapp innan jobbet.
Ganska trist att jobba natt hela helgen.
Man möter folket på väg till förfesten när man själv är på väg till jobbet och sen så möter man dom rackarna när dom är på väg hem efter kvällen "aktiviteter" :P
Sen är det likadant igen kvällen efter!
Men man får trösta sig med att man tjänar pengar medans andra gör av med sina.

Om något helt annat, idag ringde en gammal kompis som jag inte har träffat på evigheter!
Hon flyttade ifrån denna lilla håla. ( Tur för henne)
Hon skulle komma hem nu på besök och ville att vi skulle träffas och ta en fika i veckan.
Ser verkligen fram imot detta, ska bli riktigt roligt att få träffa henne.
Vi stod trotts allt varandra väldigt nära en gång i tiden, och jag har saknat henne.

Får väl önska er en riktigt rolig helg, fast om jag ska vara ärlig så mår jag bättre av att ni har haft det tråkigt :P

Soo long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar