torsdag 18 februari 2010

Random

Sitter hos Millan och tar mig en kopp kaffe, hennes mamma är också här och håller oss sällskap, riktigt trevligt faktiskt.
Väntar på att min kära mamma ska komma och hämta mig. Sen blir det ut till henne och umgås lite :D Hälsa på min älskade katt med.
Annars är det lugna puckar, sista dagen på mitt penicillin också.. Great!
Äntligen kan jag börja träna igen :)
Ska bli riktigt skönt att komma igång med det efter nästan 2 veckors uppehåll. Det känns i kroppen men det ger positiva resultat :) kan ju behövas på denna väl gödda kropp :P
Utöver detta så finns det absolut ingenting på schemat idag. kanske en liten tripp ner dig mormor men man vet ju aldrig.
Längtar till helgen då min darling kommer hem ifrån växjö, hoppas också att jag får träffa mina andra sötlökar.
Ne nu kallar kaffet igen och det underbara sällskapet.
Ni får ha en fortsatt trevlig dag or not!

Over and out suckers!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar