måndag 22 februari 2010

Hemma!

Idag har man varit på lönesamtal med chefen, nu är det bara att vänta och se om man får löneförhöjning eller ja om man nu får någon men det hoppas jag :)
Själv tyckte jag att det gick väldigt bra, fick faktiskt mycket beröm :D
(Kan ju vara för att man är bäst på jobbet :P)
Haha skämt och sidor.
Jobbade idag också, 12,10 till 21,10. Underbart !
Nu sitter man i alla fall hemma i soffan och njuter av kvällen.
Om jag inte jobbar imorgon så ska jag träffa min älskade Emma imorgon som jag inte sett på veckor. Saknar henne jätte mycket <3
Ska bli skönt att träffa henne och komma bort ifrån verkligenheten en stund.
Ibland behöver man det hur lycklig man än är.
Kanske hinner träffa Idah en sväng med innan hon åker tillbaka till växjö, hoppas!
Hoppas att allt blir som planerat bara :D

Nej nu ska jag inte sitta här och dryga mig framför datorn.


Have nice night !
(you know) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar