torsdag 25 februari 2010

Hard work!

Har jobbat hela veckan, får trösta mig att jag är ledig imorgon.
Sen blir det dock jobb hela helgen :)
Men man får ju sin belöning i slutet av månadem när lönen kommer :D
Tur man har roligt på jobbet i alla fall.

Utöver detta händer det inte allt för mycket,
har äntligen kommit igång md träningen igen.
Riktigt skönt.

Var hos Emma i veckan, vi åt lite frukost tillsammans. Så mysigt!
Sen kom Jenny en svängom, vi låg alla tre och degade i soffan medans vi tittade på film.
Kommer inte riktigt ihåg vad den hette men den var jättebra, handlade om en tjej som var överviktig och som ville bli skådespelare. Värd att se, ska se med Emma vad filmen hette.
Efter filmen i alla fall så slocknade jag i soffan några timmar, (typiskt mig).
Lagom att åka till jobbet vaknade man till :P
Nu har jag inte tid att sitta här och tryna längre.

Hej Hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar