onsdag 24 mars 2010

Kaffe :D


Ledig idag igen :)

Ganska skönt men ändå inte..

Har städat lite här hemma igen inte för att man behöver det egentligen men i brist på annat så..

Sara min ollonborre ringde och väckte mig vid åtta idag igen "/

Tror inte hon tycker jag behöver sova längre ?

Sen var jag men Emma och tittade på tapeter inte för att vi hittade några snygga.

Men man får ta vad man hittar.

Passade på och kolla om jag själv hittade några till min vägg i vardagsrummet.

Jag sa att jag ville ha en riktig färgkanon och puckot där inne visade mig en svart vit tapet och en som var militär grön.. euwh jag tror nästan han var färgblind eller något. Så det är bara att kolla vidare..

Camilla var inne hos mig nu efter jobbet en sväng på lite kaffe :D trevligt.!

Tyvärr var hon tvungen att åka ganska så snart efter hon kom för hon skulle besikta bilen. Får väl hoppas den går igenom..

Nu sitter man här ensam igen i alla fall.

Har börjat med bantnings skiten igen lite smått och jag har nog aldrig varit så här hungrig i hela mitt liv :S Men vill man vara fin får man lida pin, eller?

Tar det lite lugnt nu i början i alla fall så jag inte chockar kroppen som jag gjorde sist, vilket resulterade till någon form av svält/strejk av kroppen.. Den rackaren ville tydligen inte vara med på ina noter. Hoppas kroppen är mer medgörlig nu när jag är snäll och tar det lugnt :P


Ska se vad resterande dagen har at erbjuda.. kanske åka och handla ?


Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar