onsdag 17 mars 2010

Ren *****

Ligger hemma i sängen ensam "/
Hemskt när man ser tillbaka när man var yngre..
Det var ju inte så här jag trodde mitt liv skulle bli.
Drömma, ja det kan man verkligen men inget blir ju som man vill.
Drop dead, ja det känns nästan så.
Vad ska man göra egentligen?
Allt känns verkligen skit idag..

Fattar inte heller varför jag ska göra om samma misstag hela tiden.
Jag har det bättre själv så varför ska jag plåga mig genom att fortsätta träffa dig då och då?
Jag vet ju att jag mår dåligt efteråt..
Borde be dig fara åt *******!
Men kan inte det, konstigt nog.

Jag har världens bästa familj och vänner men ibland räcker inte ens det "/
Fan vad negativ jag är.. Måste ta tag i livet!

Tänker mycket med på Idah som förlorat en viktig del i livet..
Tänker på dig hjärtat..! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar