torsdag 4 mars 2010

Kebab!

Har varit ledig ett par dagar nu. Så sköönt!
Man har hunnit med en massa här hemma.

Jag har varit riktigt duktig och tvättat, städat (noga), bytt gardiner, rensat i alla mina lådor och gaderober. Och bara för att jag är den bästa så har jag så klart en liten hemsamarit som hjälper mig :P
Jenny (Bihanget) har varit ritkigt snäll och hjälpt mig ;D Tack!
Vi har också suttit och glänst lite på ballkongen i det underbara vädret :D
Nog om henne! :P

Nu ska jag ner och tjocka mig lite innan helgen :P
Ska äntligen få min efterlängtande KEBAB! I loooove kebab *smasken*

Till helgen kommer så klart idah hem mitt lilla hjärtegull..
Och vi ska faktiskt tro det eller ej gå ut..
Chockerande.
Sandra vår egen lilla sötnos har fyllt år så vi ska ta och fira henne "lite".
Hoppas detta bli en kanon helg :D

Nej nu har jag inte tid kebaben väntar

Soo Long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar