måndag 8 mars 2010

Underbart!

Firade Sandra i helgen, Sjukt roligt!
Eller ja i alla fall till en början.
var inte lika roligt när vi kom ut på krogen.
Bara en massa små töntar som sprang omkring och gned ****** mot folk och lite till..
Shit hoppas inte man är sån på fyllan *skäms*
Men det var ändå en trevlig kväll ;)
Ja ni vet ju vad jag menar girls :P

Idag har jag varit och lunchat tillsammans med Madde, Idah och Jenny.
Sen gick vi hem till mig på en kaffe.
Mysigt att umgås med er tjejer allt känns så bra tillsammans er.
Även de största problemen känns oviktigt!

Väl hemma så var det lite spännande saker som hände men allt är lugnt nu och skönt är väl det gumman min.

Mitt liv leker och allt är underbart!

Annars på schemat så händer det inte så mycket ska käka lite sen powernapa.
Jobbar inatt igen. :)

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar