måndag 1 mars 2010

Usch vilket tråkigt väder det är idag, blött överallt.
Man får trösta sig med att snön håller på att försvinna i alla fall.

Idag har jag varit på stan och handlat lite skit som vanligt :P
Idag blev det lite smink, doft grejer och lite annat onödigt.
Kollade på skor idag och jag tror nästan det är första gången jag har arit i en sko affär med pengar utan att köpa minst ett par.
Helt otroligt!

Lunchat tillsammans med mina älskade vänner.
Vi satt och planerade helgen lite och vad vi ska hitta på till vår kompis som fyller år imorgon.
Pratade så klart om allt och inget :)
Det är mycket som händer i runt om oss utan att vi ens märker det.
Tillslut kommer det väl att hinna ikapp en.
Jag vet bara inte om jag vill vara där när det gör det :/
Hoppas allt löser sig i alla fall.
Det är svårt att hitta människor som älskar en vad som än händer.
Jag har haft turen och hittat tre stycken och jag älskar dom.

Börjar snart jobba så ska göra mig iordning.

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar