fredag 12 mars 2010

Världen är liten!

Oj ja nu sitter man här..
Mycket har hänt sen sist.
Har träffat Sara min lilla ollonborre :)
Väldigt trevligt vi var ute och middag på toscana igår :)
Hoppas verkligen att vi får upp kantakten riktigt igen..

Nu blir det pinsamt..
Killen som jag är lite intresserad är kompis med en kille som jag skämde ut mig inför, Det avr många år sen men jag skäms fortfarande grymt mycket så jag gömmer mig för honom på stan och så :S Inte likt mig jag vet!
En fylledeal som kommer tillbaka hela tiden, allt kommer fram förr eller senare.
Hade väl inte riktigt hoppas på att det skulle komma nu dock.
Men visst varför inte "/

Sen så kom jag och min kära syster på att världen är liten.

Har varit och lämnat min fis hos veterinären idag också, stackaren.
Han har ett sår på rumpan så dom ska sova ner honom och drinera( eller något)/ tvätta det rent.
Jag som hoppades att få ta hem honom till mig..
Sen blir det pencillin kanske även smärtstillande.
Han får inte gå ut heller på länge, han som älskar att vara ute.
Ska hämta honom i eftermiddag i alla fall och ska seriöst kela sönder honom.

Idag kommer Idah hem med :)
Bra det för jag saknar min lilla tönt :P

Nu sitter jag hos Milla och dricker kaffe i min ensamhet, men ska väcka henne så hon får hålla mig sällskap :P

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar